úterý 29. března 2016

Z knihkupectví BUX!

Úterý. Náročné. Proto není divu, že mi náladu zlepšil balíček, který jsem dnes obdržela od knihkupectví Bux. Neříkala jsem Vám to, ale objednala jsem si dvě knihy. V době kdy jsem byla nachlazená a byla ráda že jakž takž funguji. A konečně - vyrazila jsem do zásilkovny. Co na mě v balíčku čekalo?
Amy a Roger na cestě od Morgan Matesové a (Ne)obyčejný kluk. Tyto kousky jsem se pokoušela sehnat už dávno. Teprve teď ale byly obě knihy v Buxu ve slevě a já tak neváhala ani minutku. Zjistila jsem to díky své internetové kamarádce a knihomolce z databázeknih, kde jsem si s ní začala psát. Za upozornění na Amy a Roger tisíckrát děkuji! Jsem nadšená, že mám tyto poklady ve své knihovničce. :-) Jupíí. V nejbližší době tedy můžete očekávat recenze. Zrovinka se chystám na (Ne)obyčejného chlapce od R.J. Palaciové. Více za pár dní v nadcházejícím videu, popřípadě článku.

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat